Co je to innogy24 a jaké výhody mi přináší?
-
innogy24 je webová aplikace, která umožňuje pohodlně vyřizovat vaše záležitosti týkající se spotřeby zemního plynu a elektřiny. V innogy24 můžete nahlížet na svůj účet a kontrolovat své zákaznické a smluvní údaje, naleznete zde přehled všech platebních dokladů na jednom místě, požadavků na odečty, za odebraný zemní plyn nebo elektřinu. Formou aktivní správy vašeho účtu můžete také provádět např.:
- Zadávání odečtů
- Rezervaci kapacit pro elektřinu a zemní plyn
- Podat online reklamaci
- Aktivovat si elektronickou fakturaci
innogy24 neustále vyvíjíme a rozšiřujeme tak, aby služba byla dostupná všem typům firemních zákazníků.
-
Ano, využívání služby innogy24 je bezplatné.
-
Ano, innogy24 můžete využívat pro zemní plyn i pro elektřinu zároveň. Registraci do aplikace stačí provést pouze jednou.
-
Ano, pokud spravujete spotřebu ve více firmách, můžete v této aplikaci spravovat všechna místa spotřeby pod jedním uživatelem.
-
V případě potíží, nefunkčnosti aplikace nebo jakýchkoli dotazů kontaktujte svého manažera prodeje.
-
Při ztrátě či zapomenutí hesla klikněte na volbu "Nepamatuji si heslo", které naleznete na přihlašovací stránce innogy24
Nově vygenerované heslo vám ihned zašleme na váš e-mail.
-
Ano, administrátor může přidělit přístupová práva dalším osobám v rámci firmy.
-
Zrušením svého přístupu do innogy24 zcela ztratíte možnost vyřizovat záležitosti týkajících se zemního plynu nebo elektřiny prostřednictvím internetu, a to včetně možné úpravy záloh, platebních podmínek či využívání služby "elektronická faktura".
Přejete-li si přesto svůj přístup do internetové aplikace innogy24 zrušit, kontaktujte svého manažera prodeje, který ukončení vašeho přístupu do innogy24 zajistí.
-
Ano, služba innogy24 je poskytována zákazníkovi po dobu trvání platnosti smlouvy o sdružených službách dodávky zemního plynu/elektřiny, příp. smlouvy o dodávce zemního plynu/elektřiny a po dobu 6 měsíců po ukončení platnosti těchto smluv.