Aktivace účtu

Aktivaci účtu provedete pomocí iniciálního hesla, které je pro dané zákaznické číslo automaticky vygenerováno na základě vyplnění registračního formuláře. Iniciální heslo vám zašleme do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště/sídla firmy.

Iniciální heslo použijete pro první přihlášení do aplikace a jeho vložením účet zaktivujete. Systém vás vyzve ke změně hesla. Po prvním přihlášení do aplikace doporučujeme heslo změnit.

Aktivace účtu je vyžadována v souladu s bezpečnostními standardy aplikace a pro přihlášení do aplikace je nezbytná.

Přihlášení k dříve registrovanému účtu, který nebyl aktivován

V případě, že jste v innogy24 již registrován, ale váš účet jste dosud neaktivoval, zadejte do přihlašovacího formuláře své původní přihlašovací údaje a systém vám automaticky nabídne možnost zaslání iniciálního hesla, kterým účet zaktivujete. Toto heslo vám zašleme do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště/sídla firmy. Iniciální heslo použijete pro přihlášení do aplikace a jeho vložením účet zaktivujete.

Pokud původní heslo do aplikace neznáte, použijte volbu "zapomněl jsem heslo".

Zapomenutí či ztráta hesla

Při ztrátě či zapomenutí hesla klikněte na tlačítko "zapomněl jsem heslo", které naleznete na přihlašovacím formuláři do innogy24. Nově vygenerované heslo vám ihned zašleme na váš e-mail.

Pokud jste zvolil "zapomněl jsem heslo", vyplnil požadované údaje, ale váš účet není aktivní a heslo nelze e-mailem zaslat, systém vám automaticky nabídne možnost zaslání iniciálního hesla, kterým účet zaktivujte. Heslo obdržíte do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště / sídla firmy.  

V případě, že jste 3x použili neplatnou kombinaci uživatelského jména a hesla, bude váš účet po dobu dvaceti minut zablokován.

Doba platnosti iniciálního hesla

Iniciální heslo má platnost 60 dnů od data provedení registrace nebo od data podání žádosti na jeho zaslání. Pokud iniciální heslo v průběhu této doby nepoužijete, můžete si ho nechat znovu zaslat prostřednictvím volby "zapomněl jsem heslo".

V případě potřeby kontaktujte naši NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55. Naši pracovníci vám rádi pomohou.