nápověda

innogy24 je bezplatná internetová aplikace, která umožňuje pohodlně vyřizovat záležitosti týkající se zemního plynu a elektřiny. V innogy24 můžete nahlížet na svůj zákaznický účet a sami aktivně spravovat své zákaznické a smluvní údaje.

Bližší informace k aplikaci naleznete na jednotlivých stránkách nápovědy.

postup při aktivaci účtu registrovaného uživatele

(platí pro kategorii domácnost a maloodběratel/podnikatel)

V případě, že jste v innogy24 již dříve registrován, ale váš účet nebyl dosud aktivován, zadejte do přihlašovacího formuláře své původní přihlašovací údaje a systém vám automaticky nabídne možnost aktivace účtu pomocí iniciálního hesla. Toto heslo vám na vyžádání zašleme do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště / sídla firmy.

Pokud původní heslo do aplikace neznáte, použijte volbu "zapomněl jsem heslo".

Aktivace účtu je nově vyžadována v souladu s bezpečnostními standardy aplikace a je nezbytnou podmínkou pro další využívání aplikace.

  všeobecné informace k innogy24
(přehled dostupných funkcionalit)
  registrace
(postup při registraci nového uživatele)
  přihlášení 
(informace k přihlášení do aplikace)
 

aktivace účtu  -  pro domácnosti a maloodběratele/podnikatele
(postup při aktivaci účtu a prvním přihlášení)

  omezení nebo ukončení přístupu
(informace k ukončení a zrušení přístupu)
  práce s vloženými soubory
(informace k otevírání příloh ve formátu PDF, TIFF)
  seznam používaných pojmů
(seznam pojmů a kroků používaných v innogy24)