přihlášení


přihlášení do innogy24 probíhá zadáním uživatelského jména a hesla

přihlášení pro kategorii domácnost a maloodběratel/podnikatel:

Uživatelské jméno si zákazník volí při registraci sám. Iniciální heslo pro první přihlášení do aplikace je automaticky vygenerováno po úspěšném vyplnění registračního formuláře a do 7 pracovních dnů zasláno v dopise do vlastních rukou na adresu vašeho trvalého bydliště / sídla firmy. Iniciální heslo použijete pro první přihlášení do aplikace a jím účet zaktivujete. Systém vás vyzve ke změně hesla. Po prvním přihlášení do aplikace doporučujeme heslo změnit.  

přihlášení k dříve registrovanému účtu, který nebyl aktivován

V případě, že jste v innogy24 již dříve registrován, ale váš účet nebyl dosud aktivován, zadejte do přihlašovacího formuláře své původní přihlašovací údaje a systém vám automaticky nabídne možnost zaslání iniciálního hesla, kterým účet zaktivujete. Toto heslo vám zašleme do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště / sídla firmy. Iniciální heslo použijete pro přihlášení do aplikace a jeho vložením účet zaktivujete.

Pokud původní heslo do aplikace neznáte, použijte volbu "zapomněl jsem heslo".

zapomenutí či ztráta hesla

Při ztrátě či zapomenutí hesla klikněte na tlačítko "zapomněl jsem heslo", které naleznete na přihlašovacím formuláři do innogy24. Nově vygenerované heslo vám ihned zašleme na váš e-mail.

Pokud jste zvolil "zapomněl jsem heslo", vyplnil požadované údaje, ale váš účet není aktivní a heslo nelze e-mailem zaslat, systém vám automaticky nabídne možnost zaslání iniciálního hesla, jím účet zaktivujte. Heslo obdržíte do 7 pracovních dnů v dopise do vlastních rukou na adresu trvalého bydliště/sídla firmy.  

V případě, že jste 3x použili neplatnou kombinaci uživatelského jména a hesla, bude váš účet po dobu 20 minut zablokován.